vrijdag 7 september 2012

Teddy is klaar!

Hopelijk neemt niemand het me kwalijk dat ik nog niet helemaal orde op zaken heb gesteld....ik ben nog nieuw in Bloggerland! Daarbij voel ik me absoluut meer thuis in het werken met poppen dan met een blog: niet dat ik mijn best daar niet voor ga doen natuurlijk. Wel wil ik graag regelmatig laten zien wat mij bezighoudt en hoop dat mijn bezoekers het leuk genoeg vinden om mijn berichten te checken!



Het meisje Teddy heeft inmiddels een complete outfit en een dierenvriendje...meer foto's staan hieronder in mijn vorige berichtjes. Ik hoop dat mensen de weg naar mijn blog gaan vinden, want ik vind het leuk om te laten zien wat ik maak.
Intussen zit ik niet stil en ik laat alvast zien wie zich nog meer in mijn poppenkamer bevindt:



                                                                                      En zijn naam: Pepe!



Voor dit stoere mannetje heb ik een pakje uit één stuk gemaakt met aan de voorkant een knoopsluiting. Het pakje heeft ook leuke details zoals  twee steekzakjes.
Voor Pepe heb ik nog meer ideetjes: ik kom er binnenkort op terug!

Annasoer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...