woensdag 24 oktober 2012

70er jaren / 70's


       Deze keer even een snelle upload wegens tijdgebrek, maar ik kan het niet laten toch alvast iets te laten zien. Ik ben echt hard aan het werken: voor mijn baas en tussendoor voor de poppen! En van dat 'tussendoor' is er niet zo veel als ik zou willen en nodig heb, maar de inspiratie is er wel! Ik heb al weer iets op de breinaalden staan...ik hoop dat lukt wat ik van plan ben.
Een kledingstuk wat een beetje doet denken aan de 70-er jaren, en deze keer iets zwart-wit, om te combineren met al de kleuren die Rasta krijgt.
 Een gekke broek!

       This time only a quick upload due to lack of time, but I just have to show you this in advance. I have been working a lot: for my boss and inbetween on my dolls clothes! Unfortunately there is not as much of the 'inbetween' as I would like, or need, but  the inspiration is there! I also have started knitting again...I hope my plan will work out. A  garment that reminds me a bit of the 70's, and this time I chose black and white, to combine with all the coloured clothes that Rasta will get. 
 Crazy pants! 




Later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...