dinsdag 2 oktober 2012

Knittings.... Breisels....


       And now something else: I have been thinking and came up with an idea....
I have designed a nice pattern for cardigans for the dolls. 
But making them takes up quite some time and not all the dolls will get one in their wardrobe, so......I'm going to make a brand new page, where I will put a.o. the cardigans that I've knitted.
For every doll there will be one fitting his or her outfit, that can be ordered. 
 If you like it, check the page: 'Knitted clothes', and see for yourself! 


       En nu iets anders: ik heb een leuk ideetje voor de kleding: 
Ik heb een patroon gemaakt voor vestjes voor de poppen.
Omdat het aardig wat tijd kost om ze te maken, krijgt niet iedere pop een vestje in de garderobe... dus: ik heb een nieuwe pagina gemaakt, waarop ik o.a. gebreide vestjes zet. Voor elke pop zal er een vest zijn dat bij zijn of haar kleding past, en dat kan worden besteld. 
Voor wie het leuk vindt: klik op de pagina 'gebreide kleding' en kijk zelf!
Tot gauw!


       Sometimes you will find the letters AF sewn on my creations, like on this cardigan. Don't worry, it's no error....They are my initials!


Soms zul je de letters AF aantreffen, genaaid op mijn creaties, zoals op dit vestje. Niet schrikken, het is geen breifout.....Het zijn mijn initialen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...