vrijdag 18 januari 2013

Stuffed cuddle-animal! Knuffel-huisdiertje!


       Tada! Eindelijk heeft Klein Hollands Meisje een lief huisdiertje! Ze heeft 't net opgehaald en is ontzettend blij, wat een lekker speels ding is het! Ik  heb nog één  klein dingetje voor haar in petto en dan is deze pop echt goed voorzien van spulletjes!

Omdat ik eigenlijk altijd mijn eigen ontwerp maak als ik een beestje haak, heb ik deze keer opgeschreven wat de handelingen waren, zodat ik er nog een kan maken met mijn patroon ...(die dan veel sneller klaar is natuurlijk!). Binnenkort meer!

                                  klik foto>
Gehaakt knuffeldiertje voor Waldorfpop Klein Hollands Meisje

       
       Tada! Little Dutch Girl finally has a sweet house pet! She's just picked it up and is thrilled, what a very playful thing! I have one more little something in store for her and then this doll really is well equipped with stuff!

Because I almost always make my own design when I crochet an animal, this time I wrote down what the actions were, so I can make another one with my pattern ....(which will be finished much faster of course). Soon more!


                      click picture>
Crocheted stuffed animal for lovely Little Dutch Girl
If you like my blog, you are very welcome to become a member (on the right), enjoy your day!
Als je mijn blog leuk vindt, ben je heel welkom om volger te worden (zie rechts), Geniet van je dag! 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blog heb je zeg! Super leuk! Ik ben maar meteen volger geworden!

    Gr. Judith

    Neem je ook is een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...